Преглед на услугите по Clever Repair:
Ремонт на стъкла
Малки повреди от удар от камъни в много случаи могат да се ремонтират без смяна на предното стъкло. Неремонтирани повреди могат бързо да се уголемят в следствие на топлинните напрежения и да стане невъзможно тяхното поправяне. Поради това след удар с камък не отлагайте ремонта на стъклото.
Предимства:
-
Демонтирането на стъклото не е необходимо.
-
Ремонтът е възможен и при тонирани стъкла.
-
Смяната на винетката отпада.
-
Ще спестите средства и време като ремонтирате повредата.
Условия:
-
Диаметърът на наранения учасък не трябва да надвишава 5 мм.
-
Средния слой на стъклото не трябва да е нарушен.
-
Повредата не бива да е в участъка пред водача и трябва да е на повече от 10 см. от края на стъклото.
-
Пукнатините не трябва да надвишават 50 мм.
-
Не трябва повредата да е стара и да е замърсена.
Преценява се на място от служител на оторизиран Volkswagen сервиз възможността за ремонт, според регламента на производителя.
Побитости
EЕкспертите оценяват, че почти всеки втори автомобил показва побитости и вдлъбнатини. Освен това много собственици на автомобили не са склонни да ги ремонтират. Където повредите трябва да се ремонтират с кит и боядисване, побитостите и вдлъбнатините могат да се отстранят, без да се нарани оригиналната боя. Така ще получите отново безупречния вид на Вашия автомобил.
Предимства:
- Повече не е необходимо боядисване.
- Оригиналната боя се запазва.
- Вие спестявате време и разходи.
- Стойността на автомобила се запазва.
Условия:
- Боята не трябва да бъде повредена (иначе ще е необходим допълнителен ремонт на боята)
- Повредата трябва да се намира на достъпно място (от вътрешната страна).
Указание:
- Идеално за повреди от градушка или малки повреди от паркиране.
Лаково покритие
Невнимание с пазарската количка, неуспешна маневра при паркиране или излизане от паркинга и боята на колата е надраскана. С боядисването по Clever Repair могат да се отстранят по-малки повреди по лаковото покритие директно на автомобила, без да е задължително демонтиране на частите, които трябва да бъдат боядисани.
Предимства:
- Демонтаж на повредените части не е необходим.
- Възможни са равномерно боядисване и невидими преходи към стари покрития.
- При незабавно отстраняване на повреди се постига оптимална защита от ръжда и корозия.
- Вие спестявате време и разходи.
- Стойността на автомобила се запазва.
Условие:
- Повреденото място не трябва да е с диаметър по-голям от 3,5 см.
Изключение:
- Не е подходящо за сребристо лаково покритие.
Указание:
- При по-стари, неравномерно избелели боядисани повърхности, както и при боите металик е възможно при специално падане на светлината да се забелязват леки разлики в цвета.
Удар от камък
Следи от удари от камъни, например от чакъл, могат по желание да се покрият със специални бои. При това вдлъбнатините от ударите се запълват с тази нова боя и излишната боя се отстранява чрез специален метод.
Предимства:
- Боята се нанася само във вдлъбнатата част, белег от удара. Останалата боя остава в оригинално състояние.
- При незабавно отстраняване на повреди се гарантира оптимална защита от ръжда и корозия.
- Вие спестявате време и разходи.
- Стойността на автомобила се запазва.
Изключение:
- Не е подходящо при засегнати места с голяма площ, силно засегнати места и сребристо лаково покритие.
Указания:
- Външният вид след ремонта е отново безупречен - при наблюдение от близо все пак може да се разпознаят запълнените места от ударите с камъчета.
- Методът е особено подходящ за тъмни бои.
Пластмаса външна
Високи бордюри, мантинела отстрани на пътя, лека злополука: Кратко невнимание е достатъчно, за да се повредят пластмасовите части по автомобила. Сега има алтернатива на смяната при повредени брони, защитни лайстни или корпуси на огледала. Чрез неутрална технология на лепене могат да се затварят малки дупки и пукнатини и така да се избегне смяна на частта.
Предимства:
- Демонтажът на повредените пластмасови части не е необходим.
- Вие спестявате време и разходи.
- Стойността на автомобила се запазва.
Условия:
- Пукнатината не трябва да е по-дълга от 100 мм.
- Възможно е да се ремонтират само дупки с диаметър до 30 мм.
Указание:
- Структурирани повърхности могат също да бъдат ремонтирани.
Пластмасови части вътре в автомобила
Със стария мобилен телефон в повечето случаи трябва да се махне и адаптера в автомобила. Това, което остава са отворите за държача в арматурното табло. С малко разход за труд по ремонта могат да се отстранят белези, пукнатини и дупки. В повечето случаи перфектно може да се извърши ремонт без демонтаж.
Предимства:
- Смяната на повредени облицовки на купето, на арматурното табло и конзолите не винаги е необходимо.
- Вие спестявате време и разходи.
- Стойността на автомобила се запазва.
Условие:
- Повреденото място (например дупка) не трябва да има диаметър по-голям от 15 мм.
Изключение:
- Не трябва да се извършва ремонт в зоната на въздушните възглавници.
Указание:
- С тази използвана технология се постигат много добри резултати за външния вид - все пак стандартът на качество на нова част не може да се постигне винаги в пълен обхват.
Тапицерия
Малки изгорени дупки и скъсвания по седалките, тавана или килимчетата в много случаи могат да се ремонтират с много добри резултати за външния вид.
Предимства:
- Скъпата смяна например на калъфи на седалките вече не е необходима.
- Всички използвани мостри цветове и платове в интериора могат да бъдат реконструирани (седалки на автомобила, таван, килими).
- Бързо се правят поправки на малки изгорени дупки или скъсани места.
- Стойността на автомобила се запазва.
Условия:
- Скъсаните места не трябва да са по-дълги от 40 мм.
- Диаметърът на дупките не трябва да е по-голям от 15 мм.
Изключение:
- Не трябва да се извършва ремонт в зоната на въздушната възглавница.
Указания:
- Също и алкантара може да се ремонтира с този метод.
- С тази използвана технология се постигат много добри резултати за външния вид - все пак първоначалния стандартът на качество не може да се постигне винаги в пълен обхват.
Кожа
Също и при този висококачествен материал често е възможен изгоден ремонт. Специални технологии отстраняват по-малки повреди или упорити замърсявания.
Предимства:
- Смяната на повредената седалка или калъф в повечето случаи не е необходима. Така отпада необходимата смяна на седалката на пътника до водача или на калъфа, която се налага поради разлика в цвета на новата седалка.
- Вие спестявате време и разходи.
- Стойността на автомобила се запазва.
Условия
- Скъсаните места не трябва да са по-дълги от 40 мм.
- Диаметърът на дупките не трябва да е по-голям от 15 мм.
Изключения:
- Не трябва да се извършва ремонт в зоната на въздушните възглавници и в зоната на шева.
- Алкантара (за целта виж ремонт на плата).
Указание:
- С тази използвана технология се постигат много добри резултати за външния вид - все пак стандартът на качество на нова част не може да се постигне винаги в пълен обхват.