Меню
Затваряне на менюто
Затвори

Clever Repair

Преглед на услугите по Clever Repair:

Ремонт на стъкла

Малки повреди от удар от камъни в много случаи могат да се ремонтират без смяна на предното стъкло. Неремонтирани повреди могат бързо да се уголемят в следствие на топлинните напрежения и да стане невъзможно тяхното поправяне. Поради това след удар с камък не отлагайте ремонта на стъклото.

Предимства:

  • Демонтирането на стъклото не е необходимо.

  • Ремонтът е възможен и при тонирани стъкла.

  • Смяната на винетката отпада.

  • Ще спестите средства и време като ремонтирате повредата.

Условия:

  • Диаметърът на наранения учасък не трябва да надвишава 5 мм.

  • Средния слой на стъклото не трябва да е нарушен.

  • Повредата не бива да е в участъка пред водача и трябва да е на повече от 10 см. от края на стъклото.

  • Пукнатините не трябва да надвишават 50 мм.

  • Не трябва повредата да е стара и да е замърсена.

Преценява се на място от служител на оторизиран Volkswagen сервиз възможността за ремонт, според регламента на производителя.

Побитости

EЕкспертите оценяват, че почти всеки втори автомобил показва побитости и вдлъбнатини. Освен това много собственици на автомобили не са склонни да ги ремонтират. Където повредите трябва да се ремонтират с кит и боядисване, побитостите и вдлъбнатините могат да се отстранят, без да се нарани оригиналната боя. Така ще получите отново безупречния вид на Вашия автомобил.

Предимства:

  • Повече не е необходимо боядисване.
  • Оригиналната боя се запазва.
  • Вие спестявате време и разходи.
  • Стойността на автомобила се запазва.

Условия:

  • Боята не трябва да бъде повредена (иначе ще е необходим допълнителен ремонт на боята)
  • Повредата трябва да се намира на достъпно място (от вътрешната страна).

Указание:

  • Идеално за повреди от градушка или малки повреди от паркиране.

Лаково покритие

Невнимание с пазарската количка, неуспешна маневра при паркиране или излизане от паркинга и боята на колата е надраскана. С боядисването по Clever Repair могат да се отстранят по-малки повреди по лаковото покритие директно на автомобила, без да е задължително демонтиране на частите, които трябва да бъдат боядисани.

Предимства:

  • Демонтаж на повредените части не е необходим.
  • Възможни са равномерно боядисване и невидими преходи към стари покрития.
  • При незабавно отстраняване на повреди се постига оптимална защита от ръжда и корозия.
  • Вие спестявате време и разходи.
  • Стойността на автомобила се запазва.

Условие:

  • Повреденото място не трябва да е с диаметър по-голям от 3,5 см.

Изключение:

  • Не е подходящо за сребристо лаково покритие.

Указание:

  • При по-стари, неравномерно избелели боядисани повърхности, както и при боите металик е възможно при специално падане на светлината да се забелязват леки разлики в цвета.

Удар от камък

Следи от удари от камъни, например от чакъл, могат по желание да се покрият със специални бои. При това вдлъбнатините от ударите се запълват с тази нова боя и излишната боя се отстранява чрез специален метод.

Предимства:

  • Боята се нанася само във вдлъбнатата част, белег от удара. Останалата боя остава в оригинално състояние.
  • При незабавно отстраняване на повреди се гарантира оптимална защита от ръжда и корозия.
  • Вие спестявате време и разходи.
  • Стойността на автомобила се запазва.

Изключение:

  • Не е подходящо при засегнати места с голяма площ, силно засегнати места и сребристо лаково покритие.

Указания:

  • Външният вид след ремонта е отново безупречен - при наблюдение от близо все пак може да се разпознаят запълнените места от ударите с камъчета.
  • Методът е особено подходящ за тъмни бои.

Пластмаса външна

Високи бордюри, мантинела отстрани на пътя, лека злополука: Кратко невнимание е достатъчно, за да се повредят пластмасовите части по автомобила. Сега има алтернатива на смяната при повредени брони, защитни лайстни или корпуси на огледала. Чрез неутрална технология на лепене могат да се затварят малки дупки и пукнатини и така да се избегне смяна на частта.

Предимства:

  • Демонтажът на повредените пластмасови части не е необходим.
  • Вие спестявате време и разходи.
  • Стойността на автомобила се запазва.

Условия:

  • Пукнатината не трябва да е по-дълга от 100 мм.
  • Възможно е да се ремонтират само дупки с диаметър до 30 мм.

Указание:

  • Структурирани повърхности могат също да бъдат ремонтирани.

Пластмасови части вътре в автомобила

Със стария мобилен телефон в повечето случаи трябва да се махне и адаптера в автомобила. Това, което остава са отворите за държача в арматурното табло. С малко разход за труд по ремонта могат да се отстранят белези, пукнатини и дупки. В повечето случаи перфектно може да се извърши ремонт без демонтаж.

Предимства:

  • Смяната на повредени облицовки на купето, на арматурното табло и конзолите не винаги е необходимо.
  • Вие спестявате време и разходи.
  • Стойността на автомобила се запазва.

Условие:

  • Повреденото място (например дупка) не трябва да има диаметър по-голям от 15 мм.

Изключение:

  • Не трябва да се извършва ремонт в зоната на въздушните възглавници.

Указание:

  • С тази използвана технология се постигат много добри резултати за външния вид - все пак стандартът на качество на нова част не може да се постигне винаги в пълен обхват.

Тапицерия

Малки изгорени дупки и скъсвания по седалките, тавана или килимчетата в много случаи могат да се ремонтират с много добри резултати за външния вид.

Предимства:

  • Скъпата смяна например на калъфи на седалките вече не е необходима.
  • Всички използвани мостри цветове и платове в интериора могат да бъдат реконструирани (седалки на автомобила, таван, килими).
  • Бързо се правят поправки на малки изгорени дупки или скъсани места.
  • Стойността на автомобила се запазва.

Условия:

  • Скъсаните места не трябва да са по-дълги от 40 мм.
  • Диаметърът на дупките не трябва да е по-голям от 15 мм.

Изключение:

  • Не трябва да се извършва ремонт в зоната на въздушната възглавница.

Указания:

  • Също и алкантара може да се ремонтира с този метод.
  • С тази използвана технология се постигат много добри резултати за външния вид - все пак първоначалния стандартът на качество не може да се постигне винаги в пълен обхват.

Кожа

Също и при този висококачествен материал често е възможен изгоден ремонт. Специални технологии отстраняват по-малки повреди или упорити замърсявания.

Предимства:

  • Смяната на повредената седалка или калъф в повечето случаи не е необходима. Така отпада необходимата смяна на седалката на пътника до водача или на калъфа, която се налага поради разлика в цвета на новата седалка.
  • Вие спестявате време и разходи.
  • Стойността на автомобила се запазва.

Условия

  • Скъсаните места не трябва да са по-дълги от 40 мм.
  • Диаметърът на дупките не трябва да е по-голям от 15 мм.

Изключения:

  • Не трябва да се извършва ремонт в зоната на въздушните възглавници и в зоната на шева.
  • Алкантара (за целта виж ремонт на плата).

Указание:

  • С тази използвана технология се постигат много добри резултати за външния вид - все пак стандартът на качество на нова част не може да се постигне винаги в пълен обхват.
Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип