Меню
Затваряне на менюто
Затвори

Гаранция за мобилност

Гаранция за мобилност

Вашата мобилност е наша цел - при техническа неизправност в страната или в чужбина. Програмата "Гаранция за мобилност" на Volkswagen се грижи за това, да се чувствате сигурни на пътя и при инцидент да получите помощ 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.

Съпровожда Ви във всеки изминат километър.

Програмата обхваща услуги от пътна помощ на място, съответно репатриране на автомобила при повреда, предоставяне на заместващ автомобил до осигуряване на нощувка в хотел, в случай че техническото състояние на автомобила не позволява да продължите Вашето пътуване.
Програмата "Гаранция за мобилност" е в сила от 01.07.2008 г. и се предоставя към всеки фабрично нов автомобил, закупен от оторизиран представител на Volkswagen в страната или чужбина, както и за автомобил, който изпълнява регулярно предписаните от завода производител сервизни интервали в оторизиран сервизен комплекс на Volkswagen.

За нови автомобили "Гаранция за мобилност" е със срок на валидност от датата на доставка на автомобила до първи посочен сервизен интервал или инспекция. След това тя се подновява автоматично при всяка инспекция и/или сервизно обслужване, извършени от оторизиран сервиз на марката Volkswagen, като в пълен обем са изпълнени предписаните дейности.

"Гаранция за мобилност" важи за всички Volkswagen леки и Volkswagen Лекотоварни автомобили до 3,5 т и междуосие до 3800 мм при спазване на посочените от Volkswagen AG и Порше БГ условия.

Денонощна помощ:

  • при повреди или инциденти
  • също и в чужбина*
  • заместващ автомобил при необходимост от повече време за отремонтиране на повредата

Ние сме винаги на Ваше разположение.

Гаранция за мобилност
Пътна помощ на място

В случай на неизправност на автомобила аварийният център осигурява помощ на място за бързоотстраними повреди, при което се възстановява мобилността на автомобила, а разходът за труд за извършените операции се поема от програмата "Гаранция за мобилност". При условие, че за отстраняването на възникналата повреда на място се налага използването на материали, произтичащият разход за тях е за сметка на клиента. На място може, например, да се смени предпазител, да се постави скоба на маркуч, да се зареди акумулаторна батерия, да се смени спаднала гума и други.

Гаранция за мобилност
Репатриране

При техническа повреда на пътя, аварийният център организира транспортирането на превозното средство до най-близкия оторизиран сервиз на Volkswagen, в случай че автомобилът не може да бъде приведен в движение на мястото, където се намира.

В допълнение към стандартните услуги по програмата "Гаранция за мобилност" за напълно електрическите модели от гамата на Volkswagen Лекотоварни автомобили се предлага и възможност за репатриране на автомобил при напълно изтощена високоволтова батерия. Автомобилът се репатрира до най-близката зарядна станция от мястото на аварийната ситуация, независимо дали тя е за обществено ползване, на територията на оторизиран Volkswagen сервиз или е собственост на клиента. Услугата се предоставя за първите 2 години от датата на първоначалното предаване към клиента и до два случая на репатриране в рамките на тези две години.

Гаранция за мобилност
Заместващ автомобил

С програмата "Гаранция за мобилност" Вашата мобилност е гарантирана. Вие имате възможност да получите заместващ автомобил от момента, в който Вашият автомобил бъде репатриран на територията на Volkswagen оторизиран сервиз за извършване на ремонта. Заместващият автомобил може да ползвате до приключване на ремонта, но не повече от 3 дни (при Phaeton до 5 дни).Изборът на заместващ автомобил е по преценка на съответния Volkswagen партньор. Използването на заместващ автомобил за срок по-дълъг от посочения е за сметка на клиента и се таксува по ценова листа на Volkswagen партньора или на наетата за целта фирма.

Гаранция за мобилност
Хотел

В зависимост от случая, ако вместо заместващ автомобил може да пренощувате в хотел, ние ще поемем разходите за 1 нощувка с включена закуска на всички пътници, които са били в автомобила по време на инцидента1. При Volkswagen Phaeton ние поемаме разходите до 5 нощувки с включена закуска за всички пътници, които са били в автомобила по време на инцидента. В случай на възникнало събитие клиентът може да избира само една от услугите: ползване на заместващ автомобил или нощувка в хотел. За да се възползвате от услугите по програмата "Гаранция за мобилност", необходимо е ремонтът на автомобила да бъде извършен в оторизирания сервиз на Volkswagen, до който е репатриран съответният автомобил.

1) Водещо при поемане на разходите за нощувка е фабричният брой на седящите места в автомобила.

Кога може да използвате гаранцията за мобилност

Клиентите на Volkswagen могат да се възползват от услугите по програма "Гаранция за мобилност" при техническа повреда на автомобила. Повреда е налице, когато автомобилът не може да достигне сервиз на собствен ход или в случаите, когато производителят не препоръчва автомобилът да продължава да се движи. Не е препоръчително автомобилът да продължи да се движи при светване на някоя от червените контролни лампи, като например светещи индикатори, сигнализиращи за смущения в спирачната система, ръчната спирачка, охладителната система, проблеми с налягане на моторното масло, кормилната уредба, ключа за запалване и други. Клиентите могат да се възползват и от услугите на "Гаранция за мобилност" при проблем със стартирането на автомобила, разредена акумулаторна батерия, спаднала гума, щети, причинени от гризачи*.

Кога не може да използвате гаранцията за мобилност

 

  • Зареждане на грешно гориво;
  • Ремонти, включващи общ преглед на превозното средство;
  • Периодична поддръжка или други регулярни операции, съответно регулярни сервизни акции;
  • Щети, възникнали вследствие на преднамерено грубо отношение, претоварване на превозното средство, неправилна употреба, неспазване на предписанията за поддръжка и ремонт;
  • Щети, възникнали вследствие на участие в състезания, маневри, полицейски акции, катастрофи и други подобни;
  • Щети, възникнали вследствие на война, вътрешни размирици, устройства или ядрени или радиоактивни влияния;
  • Щети, възникнали вследствие на употреба, респ. монтаж на части, които не са одобрени от производителя или са свързани с промяна на техническото състояние (тунинг);
  • Проверка и монтаж на аксесоари, както й повреди в следствие на монтирани неоригинални резервни части и аксесоари;
  • Пожар, освен ако той не е причинен от техническа неизправност;
  • Отстраняване на щети, възникнали вследствие на ПТП, злополуки, външни влияния (например кражба, удари от камък), недостатъчна поддръжка или злоупотреба;
  • Инциденти, причинени от управление на автомобила от неправоспособен водач;
  • Вреди на товар, лични вещи и стоки, транспортирани в превозното средство по време на инцидент, както и непреки вреди (загуба на пари) в резултат на събитие;
  • Повреди на ремаркето;
  • Инциденти, възникнали извън периода на валидност на услугата;
  • Произшествия, случили се под влиянието на алкохол, психотропни вещества, наркотици и халюциногени;
  • Възстановяване на разходи за услуги по програмата "Гаранция за мобилност", извършени от клиента без оторизация от страна на аварийния център;
  • Щети, възникнали вследствие на неправилно извършени ремонтни дейности от сервиз или лице, които не са част от оторизираната сервизна мрежа на Volkswagen.

 

* При ползване на услугите по гаранция за мобилност е необходимо ремонтът на автомобила да бъде извършен в оторизирания сервиз, до който е репатриран съответния автомобил. При възникнало събитие може да бъде ползвана само една от услугите хотел или заместващ автомобил. Услугите по "Гаранция за мобилност" не се предоставят при липса или забавяне на доставка на резервни части. Също така са изключени ремонти на щети, възникнали вследствие на застрахователно събитие. Установяването на неправомерни действия във връзка с възникнала необходимост от ползване на услуга по програмата "Гаранция за мобилност" клиентът заплаща всички прилежащи разходи.

Държави, на чиито територии важи гаранцията за мобилност: Австрия, Белгия, Босна и Херцеговина, България, Великобритания, Германия, Гърция, Дания, Естония, Ирландия, Испания, Италия, Канарски острови, Латвия, Литва, Люксембург, Нидерландия, Норвегия, Полша, Португалия, Румъния, Северна Македония, Словакия, Словения, Сърбия и Черна гора, Унгария, Финландия, Франция, Хърватска, Чехия, Швеция, Швейцария.
Възможни са отклонения в обхвата на услугите предоставени по програмата "Гаранция за мобилност" поради особеностите на пазара.

За допълнителна информация относно програмата, моля, обърнете се към Вашия Volkswagen партньор.

Инспекция


По време на инспекцията ние проверяваме цялостното техническо и функционално състояние на автомобила: от електрониката, през каросерията, различните бързоизносващи се детайли и течности - до 50 точки за проверка според пробега на автомобила. При това обхватът на сервизните операции е съобразен с изминатия пробег и изминатото време.

При всяка инспекция и/или сервизно обслужване, извършени в оторизиран сервиз, гаранцията за мобилност се подновява автоматично като в пълен обем са изпълнени предписаните дейности.

Научете повече

Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип