Меню
Търене
VW Bulli T1 Комби
VW Bulli T1 Комби

Ние реставрираме един VW Комби T1.

Bulli reloaded.

От 2014 г. до 2016 г. чрез съвместната работа на Porsche Austria (Volkswagen Лекотоварни автомобили) и завода PIA Mayer Linz с любов беше реставриран Volkswagen Комби T1, модел 1957 г.

Bulli завърши младежкото си пътешествие достойно на .

Как започна всичко.

VW Bulli T1 Комби червен

След усилено търсене през юни 2014 г. беше закупен Volkswagen Комби T1 модел 1957, който очевидно е произведен в малка серия от D'iteren − белгийския вносител на Volkswagen Лекотоварни автомобили. Тогава Bulli веднага беше закаран до Линц, където го посрещна силно мотивиран екип от стажанти. Стартът на един уникален и същевременно емоционален проект.

Демонтирането.

Демонтирането.

В рамките на няколко седмици Bulli беше грижливо разглобен от групата работници и беше проведена първа инвентаризация.

VW Bulli T1 Комби демонтаж

Боята е свалена.

С Bulli продължихме напред или трябва да се каже назад? Чрез скъпоструващ метод (с водна струя) му беше отстранена боята и - за да се избегне ново ръждясване - беше направено грундиране.

VW Bulli T1 Комби свалена боя

Подготовката.

Сега ще се реже.

Беше завършено премахването на боята на Bulli. Сега на дневен ред беше по-нататъшната подготовка. Беше рязан, напасван, заваряван, шлайфан, запълван и отново шлайфан!

Реставрация на VW Bulli T1 Комби

Идва ред на боята.

В края на 2015 г. имаше допълнителен ъпдейт в Bulli-проекта. Сега Bulli празнуваше втората си Коледа в Линц и подготовката за боядисването беше в разгара си.

Реставриране на VW Bulli T1 Комби боядисване

Принос за реставрацията в GO! Списанието за двигатели.

Проверка на бисквитките ...
Реставриране на VW Bulli T1 Комби

Двигателят.

Освен каросерията, сърцето на Bulli също беше разглобено на отделните си части и изцяло преработено. Преработката на двигателя беше извършена в няколко стъпки: в началото беше проверено, в какво състояние е двигателят. Беше решено, че корпусът на двигателя трябва да се смени, за да се спести време за работа и разходи. Някои отделни резервни части за съжаление не бяха налични.

Той живее!

Bulli беше отново сглобен, затова беше време да обединим изцяло преработения двигател с каросерията − сватбата. Чуха се първите тактове.

Проверка на бисквитките ...

Той е готов.

Той е готов.

През 2016 г. се работеше под пара върху Bulli. И благодарение на ангажираността на екипа на сервиза на Майер Линц, особено на работника Томас Пихлер, нашият T1 Комби успя да участва навреме през юли на 11-тото Bulli парти в Калс ам Гросглокнер.

VW Bulli T1 Комби Bulli парти

Последният да затвори.

Каквото е започнало преди повече от 2 години, е намерило своя успешен изход на 26 септември 2016. Нашият модел T1 Комби от 1957 г. беше обновен с педантичност и страст за безброй часове от специално обучения екип Майер Линц. Стартира свободен за втори живот!

Реставрация на VW Bulli T1 Комби

Принос за реставрацията в GO! Списанието за двигатели.

Проверка на бисквитките ...

Галерия.

Преживейте още веднъж най-важните стъпки от реставрацията на VW T1 Комби в нашата галерия.

VW Bulli T1 Комби червен
VW Bulli T1 Комби червен
VW Bulli T1 Комби
VW Bulli T1 Комби поглед отзад
VW Bulli T1 Комби демонтаж
VW Bulli T1 Комби демонтаж купе
VW Bulli T1 Комби свалена боя
VW Bulli T1 Комби свалена боя на задната част
VW Bulli T1 Комби свалена боя вътре в купето
VW Bulli T1 Комби рязане
Реставрация на VW Bulli T1 Комби
Боядисване на VW Bulli T1 Комби
Реставриране на VW Bulli T1 Комби боядисване
Реставриране на VW Bulli T1 Комби боядисване
VW Bulli T1 двигател
VW Bulli T1 Комби стационарно отопление
VW Bulli T1 Комби стационарно отопление
VW Bulli T1 Комби Bulli парти
VW Bulli T1 Комби Bulli парти
Реставрация на VW Bulli T1 Комби

Благодарение на ангажираността на екипа от няколко поколения на Bulli от Линц, новият Bulli от Porsche Austria бе превърнат в топ за възрастта си. През 2017 г. с гордост отпразнува своята 60-годишнина. Happy Bus-Day!!

Реставрация на VW Bulli T1 Комби