Меню
Търене
Задвижване на всички колела 4MOTION

Ще Ви заведат навсякъде

Интелигентното задвижване на всички колела 4MOTION

Задвижване на четирите колела 4MOTION

Интелигентното задвижване на всички колела на Volkswagen създава идеалната връзка между автомобила и пътя. Така Вашият автомобил печели по-сигурно сцепление на почти всяка повърхност и по този начин предлага предимство относно безопасността и удоволствието от шофирането. Представеният през 2015 г. шесто поколение „Transporter“ се счита за икона. Първият официален „Bulli“ със задвижване на всички колела дебютира през 1984 като „T3“, като тогава носеше допълнителното наименование „syncro“. С него започна историята на успеха на моделите със задвижване на всички колела Volkswagen Лекотоварни автомобили. Смяната на модела от „T4“ на „T5“ през 2003 г. беше съпътствана от техническо пренастройване на задвижването на всички колела – използваният до тогава виско съединител беше изместен от модерен многодисков съединител. Така от „syncro“ се получи „4MOTION“.

Може да се види логото на 4MOTION.

4MOTION в действие

Модели със задвижване на четирите колела 4MOTION

Във всички моделни линии на Volkswagen Лекотоварни автомобили има възможност за задвижване на четирите колела 4MOTION: за още повече безопасност при шофиране и комфорт. За много от моделите е възможно да се поръча и уникалната комбинация на 4MOTION с автоматична скоростна кутия!

Запознайте се с повече стабилност по време на пътуване

Особено ясно проличават предимствата на задвижването на всички колела 4MOTION по мокри от дъжд или покрити със сняг пътища, както и по замърсени или увредени пътни настилки. В тези случаи съединителят за задвижване на четирите колела измества задвижващата сила на колелата с по-добро триене. С това той забележимо допринася за по-гладко движение, повишена сигурност при завоите и по-прецизно управление.

Също и при режим на движение с ремарке постоянното задвижване на четирите колела напълно демонстрира своите сили - например в комбинация с мощния турбодизелов двигател 90 кВт./122 к.с. Който иска да повиши още повече комфорта си на пътуване, просто избира 2,0 л TDI двигател (110 кВт./150 к.с.) и комбинира скоростната кутия с двоен съединител DSG със задвижването на всички колела 4MOTION.

Тази възможност е налична в сегмента на компактни градски автомобили само при Caddy.

Така ще се справите също и с планини и сняг

Чрез електронно управляван многодисков съединител на задния мост задвижването на всички колела напасва пренасянето на силата автоматично към съответната ситуация на шофиране. Малкото тегло на системата е базата за оптимално поведение при шофиране и висока динамика на шофиране.

**Единствено в класа на Transporter и миниваните **Опционалното задвижване на всички колела 4MOTION се предлага и с опционална 7-степенна-скоростна кутия с двоен съединител DSG. Комбинацията е налична при двигатели 110 кВт./150 к.с., както и при 146 кВт./199 к.с. Така ще се насладите особено при планински терени на комфорт при шофиране, благодарение на изцяло автоматичната смяна на предавките.

Разнообразие от концепции на задвижване.

Crafter Kastenwagen und Pritsche.

Crafter е единственият автомобил от своя клас с шест варианта на задвижване и скоростна кутия. Предно, задно или задвижване на всички колела 4MOTION могат по избор да се комбинират с 8-степенна-автоматична или ръчна скоростна кутия.

Задвижване на всички колела 4MOTION Екстремно твърдо справяне в трудни ситуации: Независимо дали по кални строителни площадки, неосветени горски пътища или екстремни изкачвания - във варианта със задвижване на всички колела 4MOTION, новият Crafter убеждава на всеки терен с надеждно сцепление и най-добра стабилност на посоката.

Новото усещане при движение в пресечена местност

VW  Amarok - пикап на 2018 година

4x4 в този случай не е равно на 16, а на възможност за включване на двойно предаване или задвижване на 4-те колела

Новият Amarok има правилното решение за почти всяка ситуация на пътя. Той се предлага с две различни системи 4MOTION - една с възможност за включване на двойното предаване в зависимост от ситуацията и втора с постоянно задвижване на четирите колела. За висока мощност се грижат три дизелови двигателя с четири до шест цилиндъра и 2,0 до 3,0 литра работен обем.

Това може също да Ви интересува: