Меню
Затваряне на менюто
Затвори

В рамките на четири седмици са извършени над 500 дейности за техническа поддръжка и модернизация на производствените мощности. Преустройство през лятото: Заводът на Volkswagen Лекотоварни автомобили се подготвя за новия Multivan и за ID. BUZZ

В рамките на четири седмици са извършени над 500 дейности за техническа поддръжка и модернизация на производствените мощности. Преустройство през лятото: Заводът на Volkswagen Лекотоварни автомобили се подготвя за новия Multivan и за ID. BUZZ

Lorem ipsum vix at error vocibus, sit at autem liber? Qui eu odio moderatius, populo pericula ex his. Mea hinc decore tempor ei, postulant honestatis eum ut. Eos te assum elaboraret, in ius fastidii officiis electram.

Време за четене около 4 минути

  • Подготовката за новия Multivan и за изцяло електрическия ID. BUZZ върви по план.
  • Извършените в пресовъчния цех модернизации водят до годишно намаляване на емисиите CO2 с 4200 т.

На фокус тази година са производствените мощности за моделното семейство на Bulli: наследникът на актуалния Multivan (от 2021 г.) и ID. BUZZ (от 2022 г.).

Volkswagen Лекотоварни автомобили продължава с пълна сила модернизацията на предприятието в Хановер. Д-р Йозеф Баумерт, член на управителния съвет на марката, отговарящ за производството и логистиката: "С предприетите през тази година мерки за модернизация ние продължаваме последователната стратегия за автоматизация и дигитализация на производството. Ние преустройваме изцяло производството в Хановер, за да можем в бъдеще наред с успешните ни T6.1 модели, да сглобяваме също очаквания догодина нов Multivan във варианти с двигател с вътрешно горене и хибрид, както и изцяло електрическия ID.BUZZ. Това е ясен знак и сериозна ангажираност за бъдещето на нашето предприятие."

В рамките на триседмичната пауза на производството, както и на допълнителната седмица с намален капацитет на производството, са извършени над 500 отделни процедури за техническа поддръжка и модернизация на производствените мощности. В центъра на усилията е подготовката за производството на новия Multivan и на изцяло електрическия ID. BUZZ.

Директорът на предприятието Томас Халбом: "С помощта на демонтажа на старите производствени инсталации и монтажа на новите, бъдещето на нашето предприятие най-после придобива обозрим вид. В различните области на производството на превозни средства работиха над 2000 души, за да монтират производствените мощности за новите модели и за да интегрират новите елементи в съществуващите вече производствени процеси."

Част от процедурите, извършени в предприятието:

  • Демонтаж на производствените инсталации за Amarok в областите каросерийно производство, бояджийно отделение и монтаж. Тук в бъдеще ще се правят компонентите, необходими за направата на ID. BUZZ. Извършените дейности засягат площ от 34 000 кв. м.

  • Монтиране на производствените инсталации за  Multivan в областта на каросерийното производство, бояджийното отделение и монтажа на T-моделите, както извършване на необходимите допълнителни дейности.

  • Старата пресовъчна линия вече няма да бъде използвана и поради това е демонтирана. Отпадането на старите преси и повишаването на енергийната ефективност на актуалната инсталация в пресовъчния цех е довела до намаляване на емисиите CO2 с 4200 т.

  • Адаптиране и модифициране на конвейерната технология в рамките на бояджийното отделение с цел интегриране на новия Multivan, както и в областта на монтажа с оглед на предстоящата интеграция на ID. BUZZ.

  • Модифициране на новата BiColor-бояджийна инсталация за актуалните модели от T-серията, новия Multivan и ID. BUZZ.

  • Има производствени линии, от които от 2021 година ще слизат едновременно T6.1 и неговия наследник (във варианти с двигател вътрешно горене и хибрид). Това засяга множество процеси в областта на монтажа. Завършени са и много проекти по интеграцията на монтажа на новите модели.

Финални дейности по настройването на новите роботи в монтажния цех – тук в бъдеще ще се произвеждат T6.1-моделите и новия Multivan.

Един конвейер – два модела: новата производствена инсталация позволява паралелното производство както на T6.1, така и на новия Multivan.

Проверка на оптимизираните през лятната ваканция производствени линии – Бьорн Бекман (ръководител производство и планиране), Холгер Винтйес (ръководително планиране на производството) и директора на предприятието Томас Халбом (отляво надясно).

Допълнителната техника, необходима за монтажа на новия Multivan, е интегрирана във вече съществуващата производствена инсталация.(Томас Халбом, Бьорн Бекман и Холгер Винтйес, отляво надясно).

T6.1 на новата производствена линия в монтажния цех – тук от 2021 ще се произвежда и новият Multivan.

В рамките на модернизирането на монтажния цех старите производствени инсталации от лявата страна се демонтират, докато производството на T-моделите продължава (вдясно). На освободеното пространство сега се монтират мощностите, необходими за производството на изцяло електрическия ID.BUZZ.

Финални дейности по настройването на новите роботи в монтажния цех – тук в бъдеще ще се произвеждат T6.1-моделите и новия Multivan.

Един конвейер – два модела: новата производствена инсталация позволява паралелното производство както на T6.1, така и на новия Multivan.

Проверка на оптимизираните през лятната ваканция производствени линии – Бьорн Бекман (ръководител производство и планиране), Холгер Винтйес (ръководително планиране на производството) и директора на предприятието Томас Халбом (отляво надясно).

Допълнителната техника, необходима за монтажа на новия Multivan, е интегрирана във вече съществуващата производствена инсталация.(Томас Халбом, Бьорн Бекман и Холгер Винтйес, отляво надясно).

T6.1 на новата производствена линия в монтажния цех – тук от 2021 ще се произвежда и новият Multivan.

В рамките на модернизирането на монтажния цех старите производствени инсталации от лявата страна се демонтират, докато производството на T-моделите продължава (вдясно). На освободеното пространство сега се монтират мощностите, необходими за производството на изцяло електрическия ID.BUZZ.

Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип