Беше рязан, напасван, заваряван, шлайфан, запълнен и отново шлайфан!

На Bulli беше свалена цялата боя Сега следваше по-нататъшната обработка според плана. При премахването на боята излязоха наяве по-големи петна, които бяха разядени от ръжда. Тези места трябваше да се заменят с нови части, съответно да се изрежат и напаснат части за тях. Преди поставянето на нови части в употреба влезе флексът. Тук работниците можеха да упражнят "разрязване на автомобил". При напасването на частите, както и при скъпите тенекеджийски дейности работниците бяха подкрепени от специалист от сервизния екип на Майер Линц, г-н Херберт Палметсхофер. По основата, разбира се, беше необходимо да се работи точно и без грешки. Преди закрепването им новите части бяха грундирани и шлифовани. Работите по каросерията продължиха около месец. Следваше кабината за боя.

Показаните на изображенията превозни средства могат да се различават в някои детайли от актуалните, предназначени за България доставки. Част от показаното оборудване е опционално, което се доставя срещу доплащане. Всички посочени цени са необвързващо препоръчителни, некартелни и ориентировъчни, включващи 20 % ДДС и транспортни разходи. За допълнителна информация относно серийното и опционалното оборудване, най-учтиво Ви молим да се обърнете към най-близкия дилър на Volkswagen. Възможни са грешки и промени в цените.

Затвори
Меню
Затваряне на менюто
Затвори

Ние реставрираме един VW Комби T1. Bulli reloaded.

Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип