Активно предприемаме мерки за подобряване на достъпността и се ангажираме да постигнем пълно съответствие с всички приложими изисквания за достъпност в рамките на настоящата година. Посочили сме кои конкретни изисквания към момента не са напълно изпълнени, както следва:

а) да се предоставя информация относно функционирането на услугата, а когато при предоставянето на услугата се използват продукти – връзката на услугата с тези продукти, както и информация относно техните характеристики по отношение на достъпността и оперативната им съвместимост с помощните средства и оборудване:

б) посредством предоставяне на информацията чрез повече от един сетивен канал;

в) посредством представяне на информацията по разбираем начин;

г) посредством представяне на информацията на ползвателите по начини, които те могат да възприемат;

д) посредством предоставяне на информационното съдържание в текстови формати, които могат да бъдат използвани за създаване на алтернативни помощни формати, които да бъдат представяни по различни начини от ползвателите и посредством повече от един сетивен канал;

е) посредством използване на шрифт с адекватен размер и подходяща форма, като се отчитат предвидимите условия на употреба и като се използва достатъчно контраст, както и регулируемо разстояние между буквите, редовете и абзаците;

ж) посредством допълване на всяко нетекстово съдържание с алтернативно представяне на това съдържание;

з) посредством предоставяне на електронна информация, необходима за предоставянето на услугата по последователен и адекватен начин, така че тя да стане достъпна за сетивата, функционално пригодна, разбираема и надеждна;

и) се осигурява достъпността на уебсайтовете, включително свързаните онлайн приложения и услугите, базирани на мобилни устройства, включително мобилните приложения, по последователен и адекватен начин, като стават достъпни за сетивата, функционално пригодни, разбираеми и надеждни;