Днес Volkswagen of America, Inc. обяви върховото класиране на електрическия ID. Buzz от моделна година 2025 в сегмента Minivan на престижното ежегодно проучване APEAL (U.S. Automotive Performance, Execution and Layout) на J.D. Power. ID. Buzz се открои със своето превъзходно задвижване и дизайн, допринасяйки за най-добрата обща оценка на марката Volkswagen след цялостното обновление на проучването и неговите критерии през 2020 година. Проучването на J.D. Power APEAL представя резултатите от оценката по обективни критерии в 10 области на емоционалната привързаност и степента на въодушевление на собствениците на автомобилите, включени в проучването. Резултатите в изданието на APEAL от 2025 година отразяват обобщените отговори на над 84 000 собственици на нови автомобили от моделната 2025 година.
С резултат от 882 индекс точки в класацията на APEAL, ID. Buzz показа значително по-високо постижение от средното за моделите в този пазарен сегмент, получавайки отлични отзиви за външния дизайн, плавното и мощно електрическо задвижване и за лекотата на употреба и удобството на интериора. Моделът постигна и най-високия резултат в класацията за „Задвижване“ (Powertrain) в категорията „Масов пазар“, противопоставяйки се на преобладаващата негативна тенденция към неубедително представяне на премиерните модели в индустрията като цяло.
„ID. Buzz успя да обедини в едно традициите на марката Volkswagen със съвременните иновации в областта на електрическата мобилност и очевидно ставаме свидетели на положителната потребителска реакция на това постижение“, посочи Кьел Грунер, президент и главен изпълнителен директор на Volkswagen Group of America. „Това високо отличие е ясен сигнал, че емоционалният дизайн, усъвършенстваните технологични решения и отличните показатели на електрическото задвижване могат да се съчетаят по начин, който да предизвика истинско въодушевление сред съвременните собственици на нови автомобили.“
.jpg)
Щефан Меха, главен изпълнителен директор на Volkswagen Лекотоварни автомобили добави - „За нас тази награда е особено важна, защото проучването е фокусирано върху удовлетвореността на клиентите, а за нас тя е основният фактор за успеха на нашата марка. Затова сме изключително доволни от факта, че ID. Buzz спечели веднага в своята категория малко след пазарната си премиера в Северна Америка. Разбира се, удовлетворени сме и от отличното класиране на марката Volkswagen, която успя да запази своята позиция в общата ранглиста на представените на масовия пазар марки.“
Марката Volkswagen се класира на шесто място сред всички представени на масовия автомобилен пазар в САЩ марки, постигайки висока оценка от 845. Този резултат е с пет точки над средния за сегмента и бележи подобрение в ключови области като разход на гориво (+36 точки) и инфоразвлекателна система (+9 точки). Наред с водещия в своята област ID. Buzz, важна роля за повишаване на общата оценка на марката Volkswagen в класацията APEAL изигра и представянето на Jetta, която формира около 20% от обема на продажбите на компанията на американския пазар и подобрява своето представяне в тазгодишното издание на проучването с шест точки.
ID. Buzz демонстрира ярък стил, вдъхновен от славното минало на легендарния микробус и допълнен с акцент върху емблемата на Volkswagen. Впечатляващите двуцветни изпълнения на външното лаково покритие хармонират отлично с просторния и изключително функционален интериор на модела, предлаган в три чаровни цветови теми – Moonlight, Dune и Copper. Серийното оборудване на изцяло електрическия модел включва екран на инфотейнмънт системата с 12,9-инчов диагонал, амбиентно осветление в 30 цвята, технология за асистенция на водача IQ.DRIVE® и система за асистенция при паркиране Park Assist Plus с функция за запаметяване на маневрите Memory Parking.
Нивата на оборудване Pro S Plus и 1st Edition са още по-впечатляващи и функционални, добавяйки функция Easy Open за асистирано отваряне на плъзгащите се врати и задния капак, първокласна аудиосистема Harmаn Kardon™ и панорамен покрив с електрохроматично остъкляване. ID. Buzz е изключителен семеен автомобил, който съчетава функционалността с привличащ погледите дизайн и предлага различни конфигурации на седалките с до седемместен пътнически капацитет и възможност за обща и индивидуална седалка на първия ред.
Президентът на J.D. Power Automotive Division Дъг Бетс връчи лично наградата за най-привлекателен сред потребителите миниван на ID. Buzz в офисите на Volkswagen AG във Вашингтон, окръг Колумбия, във вторник, 12 август.