Volkswagen Classic части

Volkswagen Classic части

От Бръмбара до Corrado: С нашите Volkswagen Classic части Вашият
исторически Volkswagen остава оригинал.

Вие търсите резервни части за Вашия класик? Тогава попитайте Вашия сервизен партньор Volkswagen. От капачка до цилиндров блок на двигателя можете да поръчвате над 60.000 различни позиции във Вашия сервиз и след това да си ги вземете. Ние ще се радваме на Вашето посещение и ще Ви консултираме с удоволствие.

 

 

Bus / LT

При бързо нарастващите транспортни потребности на младата Федерална република Германия разработването и производството на втори вид превозно средство изглеждаше рентабилно. Холандският вносител на Volkswagen Бен Пон подема тази тема: още неговите първи чертежи от 1947 г. удивително точно улучват по-късното проектиране (разпределение на пространствата, концепция на задвижването).

 

Следващата фаза за подготовка и тестване преминава бързо. Поради причини свързани със стабилността и здравината трябва да се сбогуваме с някои мисли за еднакви части. Например, става ясно, че желаният полезен товар може да се реализира само със собствено шаси. През есента на 1949 г. се създават първите опитни модели с максимална скорост от почти 85 км/ч и товар от 750 килограма. Поради причини свързани с разходите и производството стъклата са прави, предното стъкло типично за времето е разделено.

 

Теглото на празен автомобил ултимативно е поставено от главния изпълнителен директор на Volkswagen Хайнрих Нордхоф на 850 килограма. Когато тази стойност бъде надвишена, в конструктивен отдел просто махат броните и задното стъкло - отново се постига зададеното тегло.

 

През пролетта на 1950 г. вече стартира производството във Волфсбург. Произвеждат се вариантите фургон, комби, малък бус ("бус с прозорци") и камион платформа (след 1951 г.). Към тях се прибавят специални версии като търговски автомобил със страничен капак или модели за държавни органи (напр. болничен транспорт, полиция). Освен това Т1 е базата за първите каравани. От 1951 г. до 1967 г. се произвежда специалният модел "Samba" с девет места и 23 прозореца - днес най-търсеният модел на серията.

 

През 1967 г. стартира второто поколение на Транспортера (T2a). Новият Транспортер малко е пораснал, сега има голяма площ на прозорците и монолитно предно стъкло, серийно една плъзгаща врата и значително подобрена ходова част с преден мост със сферичен шарнир и заден мост с наклонен носач, разпознаваем по положението на колелата: задните колела на Т2 запазват при всички пътни условия своя леко отрицателен наклон. В задната част е монтиран непроменен боксерен двигател, но междувременно той се нуждае от по-малко място. През цялата си кариера, този Транспортер явно набира ръст. Мощността на двигателя нараства до 70 к.с., все по-плоски двигатели увеличават товарното пространство, за първи път по желание се предлага автоматична скоростна кутия.

 

Представеното през 1979 г. поколение T3 на модела Транспортер тип 2 представлява връщане на базираната на бръмбара конструкция на двата предходни модела. T3 е значително по-голям (60 mm по-голямо разстояние между колелата) и по-широк (125 mm). Кабината на водача и товарното пространство предлагат значително по-голямо място. Подът на автомобила е десет сантиметра по-нисък, височината за товарене е съответно по-малка. Конструкцията на шасито от началото е проектирано за задвижване на всички колела и диференциал на предния мост. Много голямо подобрение представлява прякото управление с кормилни рейки без луфтове. Отпред водят триъгълни напречни лостове, отзад наклонена кормилна ос. Отзад и отпред окачването е със спирални пружини вместо торсионни.