За най-доброто възможно потребителско изживяване:
Този сайт използва "бисквитки“ за най-доброто възможно потребителско изживяване. Ако останете на страницата, Вие се съгласявате с използването на "бисквитки" (безусловно необходими "бисквитки"). "Бисквитките", за които е необходимо съгласие (аналитични "бисквитки", функционални "бисквитки", "бисквитки" за персонализирано съдържание) се използват само след тяхното активиране. Ако сте съгласни с използването на "бисквитки", идентификационните данни ще се обработват от нашите партньори (доставчици на "бисквитки" и доставчици на ИТ услуги). Отговорен за този уебсайт и "бисквитките" е Порше БГ ЕООД. Допълнителна информация за използваните "бисквитки" и тяхното деактивиране може да намерите в нашата
Активиране на всички бисквитки
Затваряне на менюто
Затвори

Конфигуратор

Ще Ви заведат навсякъде Интелигентното
задвижване на всички колела 4MOTION

 

Задвижване на четирите колела 4MOTION

Интелигентното задвижване на всички колела на Volkswagen създава идеалната връзка между автомобила и пътя. Така Вашият автомобил печели по-сигурно сцепление на почти всяка повърхност и по този начин предлага предимство относно безопасността и удоволствието от шофирането.

Представеният през 2015 г. шесто поколение „Transporter“ се счита за икона. Първият официален „Bulli“ със задвижване на всички колела дебютира през 1984 като „T3“, като тогава носеше допълнителното наименование „syncro“. С него започна историята на успеха на моделите със задвижване на всички колела Volkswagen Лекотоварни автомобили.

Смяната на модела от „T4“ на „T5“ през 2003 г. беше съпътствана от техническо пренастройване на задвижването на всички колела – използваният до тогава виско съединител беше изместен от модерен многодисков съединител. Така от „syncro“ се получи „4MOTION“.

Задвижване на всички колела 4MOTION в действие

Start Video

Volkswagen Лекотоварни автомобили със задвижване на всички колела 4MOTION

Във всички моделни линии на Volkswagen Лекотоварни автомобили има възможност за задвижване на четирите колела 4MOTION: за още повече безопасност при шофиране и комфорт. За много от моделите е възможно да се поръча и уникалната комбинация на 4MOTION с автоматична скоростна кутия!

Caddy

Запознайте се с повече стабилност по време на пътуване

Особено ясно проличават предимствата на задвижването на всички колела 4MOTION по мокри от дъжд или покрити със сняг пътища, както и по замърсени или увредени пътни настилки. В тези случаи съединителят за задвижване на четирите колела измества задвижващата сила на колелата с по-добро триене. С това той забележимо допринася за по-гладко движение, повишена сигурност при завоите и по-прецизно управление.

Също и при режим на движение с ремарке постоянното задвижване на четирите колела напълно демонстрира своите сили - например в комбинация с мощния турбодизелов двигател 90 кВт./122 к.с. Който иска да повиши още повече комфорта си на пътуване, просто избира 2,0 л TDI двигател (110 кВт./150 к.с.) и комбинира скоростната кутия с двоен съединител DSG със задвижването на всички колела 4MOTION.

Тази възможност е налична в сегмента на компактни градски автомобили само при Caddy.

Към Caddy моделите

T6.1

Така ще се справите също и с планини и сняг

Чрез електронно управляван многодисков съединител на задния мост задвижването на всички колела напасва пренасянето на силата автоматично към съответната ситуация на шофиране. Малкото тегло на системата е базата за оптимално поведение при шофиране и висока динамика на шофиране.

Единствено в класа на Transporter и миниваните
Опционалното задвижване на всички колела 4MOTION се предлага и с опционална 7-степенна-скоростна кутия с двоен съединител DSG. Комбинацията е налична при двигатели 110 кВт./150 к.с., както и при 146 кВт./199 к.с. Така ще се насладите особено при планински терени на комфорт при шофиране, благодарение на изцяло автоматичната смяна на предавките.

Към T6.1 модели

Amarok

Проектиран за максимално удоволствие от шофирането.

Постоянно задвижване на всички колела 4MOTION
Това 4x4-задвижване с самоблокиращ се торсен централен диференциал е особеност в сегмента на пикапа и предлага балансирано 40:60-основно разпределение за всичко Onroad- и Offroad-шофиране1. Той също така показва своите силни страни в движението по пътищата, като значително увеличава сцеплението в завои.

Включващо се задвижване на всички колела 4MOTION
Разпределителна скоростна кутия позволява електрическото включване и изключване на предните колела по време на движение. При големи изкачвания или по-дълги участаци със сипеи допълнително може да се включи и редукционна предавка.

Към Amarok моделите

Crafter

Разнообразие от концепции на задвижване.

Crafter е единственият автомобил от своя клас с шест варианта на задвижване и скоростна кутия. Предно, задно или задвижване на всички колела 4MOTION могат по избор да се комбинират с 8-степенна-автоматична или ръчна скоростна кутия.

Задвижване на всички колела 4MOTION
Екстремно твърдо справяне в трудни ситуации: Независимо дали по кални строителни площадки, неосветени горски пътища или екстремни изкачвания - във варианта със задвижване на всички колела 4MOTION, новият Crafter убеждава на всеки терен с надеждно сцепление и най-добра стабилност на посоката.

Към Crafter моделите

Ами сега!
Изглежда браузърът ви не е актуален. Може би уебсайтът ни не работи оптимално. Повечето браузъри (но не и MS Internet Explorer 11 и по-стари) все още работят добре.

Препоръчваме ви да актуализирате вашия уеб браузър!
Последната версия може да гарантира добро изживяване навсякъде в Интернет.

Благодарим ви за посещението,
Вашият Volkswagen екип